Saturday, April 24, 2010

End of praktikal training. Wut nau??

Today is saturday. OMG lama gila aku tido hari nih. Almaklumlah praktikal training aku kat poli shah alam dah habis berkuat kuasa semalam. Memang paleotak da relax da skarang ni. :)

Well, semalam aku rasa antara hari paling panjang aku kat poli. Rutinnya cam bese tapi ntah lah rase cam lame pulak. Maybe banyak keje aku wat semalam rike print documentation sampai toner printer habeh, kemas2 meja dan laci yang penuh ngan sampah sarap aku, men game ngan officemate(errrk??)sampai taknak balik, tangkap gambar banyak..macam2 lah..haha..

Tapi, even praktikal training dah habis, final report aku tak siap-siap lagi. Banyak lagi wehh nak wat tapi mujurla aku ni bukan praktikal berseorangan. Sekurang2nya dapat la jugak buah pikiran (thanx adah). So, plan nak wat kat library shah alam coz kalo wat kat kupitiam sure memang tak siaplah jawabnnye..asik order kopi putih je keje..

To wani, weh ko jangan sedih2 bila kitorang da takde..jgn sedih bila takde teman gi makan pagi, takde teman tido kat surau, takde teman gi fotostat sume..haha..keep in touch okie..haha..lastly, jangan ponteng keje..jangan asik jual tudung ngan ikan pekasam je oi..Report tu wat..Buku log tuh penuhkan..:D Kalo nak men cs ngan dorang, pakaila PC aku..wawawa..

noty2: tak dapat jumpe kak nida and boss..takpe, hari isnin lunch..c u at concorde :D

No comments:

Post a Comment

Your comment is much appreciated. Thanks :)