Wednesday, January 5, 2011

Happy New Year

Ohmai!! Lama gile aku tak menaip dalam blog nih. Dekat sebulan dah. Bukan apa, masa cuti semester tu asyik sibuk dengan kerja dan tak terpiak pun nak tulis belog. Aiyoyoo amma?!

Sooo, how's your day? For me, ok la. Dapat kerja temporary kat Asia Assistance, PJ sementara tunggu cuti habis. Sumpah teruk jugaklah kerjanya tapi *petik jari* senang je la kerjanya. Kat sana aku work as scanner and data entry. Salary pun boleh tahan. Sila simpan niat anda nak minta saya belanja oke..tidak dpt..:p haha.


2010 has left us. Eh, ke kita yang tinggalkan tahun 2010?*konpius*. Anyway, Happy New Year to y'all my beloved readers(eh ada ke?=.="..ke aku syok sendiri..ah lantaklah). What's your new year resolution? For me, mestilah nak good-good je. To make 2011 better than 2010 in term of...everything la..haha..edu, economic etc2..on god will:)


Sooo, awal tahun ni(3hb) mula semester 4 study aku dalam netcentric computing. Kali ni dah tak buley relax dah. Subjek pun dah banyak. Hopefully boleh dapat pointer lagi tinggi dari sebelum ni. Amin.

K lah..tu je nak tulis. Ada lagi benda nak tulis tapi takde mood lagi. Will update more soon. :)

Kthxbye..

p/s: jalan2 terjumpa inspira..2 kali tu..so syok liao..!

2 comments:

Your comment is much appreciated. Thanks :)