Saturday, August 28, 2010

SELESEMA

Saya dijangkiti 'rhinoviruses' dan 'coronavirus' yang menyebabkan selesema biasa.

Sekarang mengalami symptom runny nose ataupun hidung berlari dan akibatnya, hidung saya sangat merah sekarang dek kerana asyik2 mengelap, mengesat, menghembus ke sekian cakerawala.


Causesnya?. Mungkin dek kerana tidur di atas lantai yang diingin. Sien.
Petang ini ingin mencari ubat selesema. Soalan yang lazim ditanya oleh ahli farmasi adalah, "mau yang mengantuk ke yang tak mengantuk punya?"..Of coz sekarang waktu cuti maka "saya mahu yang terus wat saya mengantuk"..

Sekian laporan saya. TQ

2 comments:

  1. bahaya ni...jgn dekat2 ngn aku eh..hahah

    ReplyDelete
  2. hr senin ni, aku nak sebarkan ke sluruh laman najib..haha..kalo ade saki baki lagi la..

    p/s: tak mngantuk lgsung pn mkn ubat O.o

    ReplyDelete

Your comment is much appreciated. Thanks :)