Thursday, December 4, 2008

Here I Am...

Assalamualaikum and Peace be upon you..

Akhirnya..setelah berkira-kira nak buat satu blog sendiri tp tak jadi-jadi dek kerana malas dan tak ada masa..dapat juga saya melapangkan masa untuk mendaftarkan blog persendirian saya..

Kepada mereka yang baru sahaja menemui blog ini..diharapkan anda dapat 'bookmark' site ini dan 'stay in tune' kerana saya akan cuba berusaha untuk memadat, memampat serta melekatkan info-info yang tak lapuk dek hujan dan tak lekang dek panas..

Apapun..Sebarang komen atau cadangan bernas ataupun kritikan yang kurang pedas dan membangun akan saya terima dengan hati yang terbuka macam rumah terbuka di Aidilfitri..So, leave me a comment ok?...
Chiow!!!

1 comment:

  1. salam....
    hebatlah kamu nie...

    hey sila dtg ke website saya pulak...

    amiresa.blogspot.com

    ReplyDelete

Your comment is much appreciated. Thanks :)