Thursday, December 25, 2008

Nak Start Sem Dah

Hrm..Tinggal lagi 2 hari lagi untuk saya pulang ke kampus Uitm Cawangan Segamat. Aiyark..Last-last ni la pulak rase tak cukup cuti.. Sebelum ni mase cuti punye la boring tak tau nak buat ape..Keje pon tak sempat..

Ini mungkin lagu paling sesuai kot?..
BALIK KAMPUS...HO HO HO ,
BALIK KAMPUS...HO HO HO,
BALIK KAMPUS...HO HO HO,
HATI GIRANG!!!
(ulang sekali lagi)

TERBAYANG WAJAH LECTURER YANG KU SAYANG,
SATU-SATU TERSEMAT DI KALBU
PASTI TERUBAT RINDU DIHATI
MENYAMBUT KEPULANGAN KU NANTI

hahaha..Setelah saya balik ke kampus, blog ni mungkin tidak dapat diupdate dari masa ke semasa..Huhu, bcoz internet connection belum tentu ada @ saya subscribe kat Segamat nanti..Anyway, kalo ade saya akan teruskan ngan blog nie...Yeah!!!

Masuk ni adalah semester ke-4 daripada 6 semester keseluruhannya. Hrmm..Azam kali ni?..Apalagi kalau bukan teruskan azam semester dulu..Wakaka..Biasala sebagai pelajar mestilah mahu berusaha kaw2 n dapatkan result yang cambest..Tak gitu?..

Ok, itu sahaja celoteh saya untuk kali ini..Apa-apa pun...stay in tune!!...
TATA!!!

No comments:

Post a Comment

Your comment is much appreciated. Thanks :)