Monday, May 17, 2010

It Is Officially...

DONE


Yup2..That's korek..Pagi tadi baru aku pergi hantar report praktikal,,err, mostly pasal web application system yang aku ngan umi(name org ok..bkn umi ke, mama ke,,etc) wat act..Sebelum tu, aku da berpeluh2 lepas mandi sebab pintu umah problem..haha..penat aku godek2..locking mechanism dia da osak mujur ada ganti :-)


Niway, gi kat UiTM jumpe lect suh dia sign ke3-3 report, trus bagi dia satu, kat pejabat akademik satu ngan kat politeknik PREMIER (nape mesti uppercase??!) satu..amboi wani. Sedap ye titon?..kuar ayak liuk ea??. Haha, takde apa berubah pn kat ctu except Khalid da amik tmpat en. Suffian (act..tempat parking). Setat dari situ, aku rasa sangat2 lega, pueh hati den sebab semuanya da selesai ngan suksesnya. Praktikal, report, presentation dan sebagainya.


YE..SAYA SANGAT LEGA SEKARANG..TQ..


noty2: bila takde kerja, rasa nak kerja..hai..sangat bohsan dok uma..nak jamming, keje, bla3..


3152E8B06184DCAA296BA720E4BD41CB

No comments:

Post a Comment

Your comment is much appreciated. Thanks :)