Wednesday, May 12, 2010

What I Rike: Lexus LF-A Meter Cluster




Yaabedabeduu!!..Finally, aku da complete semua course Computer Science aku, 3 tahun, lulus, gagal, susah senang semua aku redah and pagi tadi aku buat presentation bout praktical training aku di Poli Shah Alam. Thanx goodness everything went fine :D

Cuma ada sedikit (ye..sangat sedikit) kerja lagi which is, print lagi 2 copy report aku untuk submit. Waaa, bukannye nipis weh report..wu3..takpe. Nak grad, nak tak nak kena buat jugak. Hawww...

Okey, as title..Aku bukan nak ngomel pasal presentation ni sangat tapi, kalo korang nak tanya2, anta la komen korang XD atau pun tulis je dalam formspring box aku kat left sidebar tuh..

Video yang aku kepil (ceh.."embed" jadi "kepil" ke??) sekali ni adalah meter cluster (ada gak panggil meter panel..sama je kut) dari kereta Lexus LF-A. Cantik tertarik kau memang tembam. Aku memang adore sangat2 la meter ni sebab dia cantik, futulipstik, cool dan bagai. Dari pembacaan aku, act Lexus wat meter ni bukan saja2 tapi sebab enjin LF-A adalah sangat "live" a.k.a responsif sampaikan meter analog tak dapat catchup (bukan kicap) RPM reading. Try la korang tengok. Hopefully u like it..ahak..ahak..

noty2: buat reader, maafla kalo term2 dalam post ni agak techie sket, tak paham submit je komen..kak teena, wat la meter gitu..pasang kat gen2 kak teena keyhs..ahaks

3152E8B06184DCAA296BA720E4BD41CB

1 comment:

  1. huhuhu...xbksmptn lg mau btaw kak teena..nti ye..hehe..akn diusulkn pd kak teena..

    ReplyDelete

Your comment is much appreciated. Thanks :)